اولین اجرای گروه سرود شهید پایدار در سال نو از جوار مرقد شهید سلیمانی 

اولین اجرای گروه سرود شهید پایدار در سال نو از جوار مرقد شهید سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: اولین اجرای گروه سرود شهید پایدار در سال نو، از جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم این اجرا سرآغازی برای اجراهای بیشتر و بهتر بچه های این گروه سرود در سال نو باشد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اجرا های گروه سرود شهید پایدار در سال نو، گفت: اولین اجرای گروه سرود شهید پایدار در سال نو، از جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم این اجرا سرآغازی برای اجراهای بیشتر و بهتر بچه های این گروه سرود در سال نو باشد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: قرار است هم زمان با نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، این گروه سرود، به صورت پاتوقی سرود اجرا کند.


وی بیان کرد: بر همین اساس گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت در بازه زمانی ۹ تا ۱۱ فروردین سرود اجرا می کند.


عباس زاده ابراز کرد: بچه های این گروه سرود روز ۹ فروردین با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان، سرود فرزندان امام را اجرا کرده و روز ۱۰ فروردین نیز سرود مردی از سمت باران را در کنار میدان حاج قاسم سلیمانی در شهر جیرفت اجرا می کند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این نیز روز ۱۱ فروردین گروه سرود شهید پایدار با حضور در میدان بسیج (چهار راه فرمانداری) این شهر، سرود بی نشون را اجرا می کند.


وی اظهار کرد: بچه های این گروه سرود با تلاش شبانه روزی سعی دارند در نیمه شعبان بهترین اجرا را تقدیم نگاه پر مهر مردم کنند به همین منظور از روزهای گذشته تمرین این سرودها را آغاز کرده اند.


عباس زاده تاکید کرد: هدف از اجرای این ۳ سرود بزرگداشت نیمه شعبان سالروز ولادت ولی عصر (عج)، تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین مردم است.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: البته گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت سال گذشته نیز با توجه به شرایط کرونایی، به صورت پاتوقی و خیابانی سرود اجرا کرد و قطعا تا پایان بیماری کرونا، اجراهای این گروه سرود، به همین منوال است.

پایان پیام/ 586